הכל על מטבחים מעוצבים לפי דרישת הלקוח

הכל על מטבחים מעוצבים לפי דרישת הלקוח

מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית לא עוד קלישאה.
המטבח הוא קודם כל המקום שבו אנו מכינים מזון או אוכלים.
אך הוא גם הרבה מעבר לכך – הוא גם סמל הביתיות, ויצירה עיצובית לכל דבר.
כיצד מעצבים מטבח שמשלב את כל האספקטים האלו, ועדיין מקרין אופי אישי?
המטבח הוא לא סתם עוד חדר בבית. בראש ובראשונה מדובר באזור מאוד פרקטי. הוא נהגה לראשונה על מנת ליצור חלל ביתי שבו ירוכז הפן הכלכלי של הבית, כלומר כל הקשור למזון, אחסונו, הכנתו וצריכתו. אולם בנוסף לכך, המטבח הוא גם מקום שמאוד מתקשר לרובנו עם הרעיון של ביתיות. הרי אין כמו ניחוחות הבישול של אמא העולים מן המטבח כדי לעורר בנו תחושת ביתיות חמימה. ותמיד חיוך עולה כשנזכרים באותן הארוחות המשפחתיות שבהן כל בני הבית התאספו סביב השולחן, אכלו, דיברו, רבו, התפייסו וצחקו. בנוסף לכל זאת, אסור לשכוח שממש כמו שאר חלקי הבית המטבח הוא חלל שדורש עיצוב על מנת שנוכל ליהנות ממנו. כיצד אם כן ניתן ליצור מטבח שיהיה גם פרקטי, גם ביתי וגם מעוצב ואסתטי?

מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית, עיצוב מטבח לפי דרישת הלקוח - פורמג'יו מטבחים

קודם כל: מובחים מעוצבים הם מטבחים פרקטיים

כאמור, מטבח הוא קודם כל חלל פרקטי, כלומר אזור שבו מתבצעת עבודה – בישול, אפיה, שטיפת כלים, ועוד. לפיכך, בין אם אתם מעצבים את המטבח בעצמכם או נעזרים במעצב פנים שמעצב את המטבח על פי דרישתכם, חשוב שתיצרו מטבח שיאפשר לכם לעבוד כמו שצריך.
וודאו שהמטבח יהיה מרווח, כך שתוכלו לזוז בנוחות בין העמדות השונות בו. כמו כן, וודאו שיהיו לכם מספיק חללי אחסון במטבח, כלומר מספיק מגירות, ארונות ומדפים.
אי התחשבות בחלל אחסון בעת עיצוב המטבח יוצר בלגן שמקשה על העבודה, ולכן יש למנוע אותו מראש. 
אלמנט חשוב נוסף בעת עיצוב מטבח אישי פרקטי הוא בחירה הולמת של המכשירים החשמליים שתשלבו בו (מקרר, תנור, קולטי אדים וכו׳).
בחרו במכשירים מפירמה מכובדת עליה שמעתם ביקורות טובות, עם אחריות ותמיכה למקרה שתתרחש בהם תקלה.

גם יפה וגם אופה: אסתטיקה בעיצוב מטבחים

עיצוב מטבח פרקטי הוא הצעד הראשון אם כן ביצירתו של מטבח מעוצב אישית. אך כזכור, המטבח הוא גם חלל בעל משמעות סימבולית ורגשית, וגם יצירה אסתטית.
על מנת למלא את כל הצרכים הללו בעיצוב המטבח, מומלץ לבחור תמה עיצובית אחת ולעקוב אחריה. בחירת צבעים דומיננטיים במטבח למשל יכולה להיות תמה.
או אפילו החלטה בין מטבח עם קווי מתאר עגולים או מרובעים.
לאחר שבחרתם את נקודת המרכז שלכם בעיצוב המטבח הכל יהיה פשוט יותר.
כל עוד הפירטים שאתם בוחרים יתאמו את התמה שבחרתם וישתלבו בה בהצלחה, המטבח שלכם יהיה אסתטי ונאה. במידה ואתם מעוניינים ליצור מטבח מאתגר יותר מבחינה עיצובית, מומלץ לבחור תמה קצת יותר מורכבת, כמו למשל מטבח בסגנון כפרי, קלאסי או מטבח בסגנון מודרני.
לאחר בחירת התמה חפשו בתמונות וקטלוגים רהיטים ופריטים שיכולים להשתלב עם התמה שבחרתם, או לחילופין התייעצו עם מעצב פנים.
כך או אחרת, מטבח פרקטי שמאפשר עבודה יעילה.

♥ אז אם חיפשתם בגוגל, מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית, אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית מבית פורמג'יו.

גולשים מחפשים: מטבחים מומלצים.