מטבחים בסגנון כפרי

מטבחים בסגנון כפרי

האהבה לחומר הטבעי, החם, האישי והמסורתי מזכירה לנו את הפשטות הכפרית.
היא מחזירה אותנו לשורשים ומעניקה ניחוח של פעם…
היום, יותר מתמיד, מותגי עיצוב מובילים, מציעים מטבחים בסגנון כפרי, ובעוד טרנדים עיצוביים שונים מתחלפים ומשתנים – מטבחים בסגנון כפרי תמיד נמצאים באופנה.
כאשר מדובר במטבח בסגנון כפרי העץ משחק תפקיד ראשי.
אך העץ המוכר והידוע יכול ללבוש צורות, צבעים, גימורים, וטקסטורות שונות, ולשוות לכל מטבח את הטוויסט הייחודי.
עץ משויף, חרוט, מוברש, או מחורץ, אלו הן רק חלק מגימורי העץ שעומדים לרשותנו כיום, וכל אחד מהם יוצר אפקט כפרי, עתיק, שונה וייחודי.
אל השחקן הראשי, העץ, חוברים גם שחקנים משניים בדמות חומרים שונים כגון: פליז, ריקועי ברזל, חמרן, אריחי בריקים למטבח, נחושת, אבנים טבעיות או זכוכית.
חומרים אלו נותנים את הנגיעה הקטנה במטבח הכפרי והופכים את המטבח הביתי ליצירת אמנות עצמאית ולא פחות חשוב מכך – הם הופכים את המטבח למרחב נעים ושימושי.
מטבחים בסגנון כפרי אמנם מבוססים על הריח והטעם של פעם, אך הם מאובזרים בכל האלמנטים והפריטים הכי עכשוויים ומותאמים לצרכים של החיים המודרניים.
הם מגיעים עם מגירות בעלות בולמי טריקה, מדפים נשלפים, סלסילות, משולבים בהם מוצרי פרזול מתקדמים, הם נוחים ונעימים ומאפשרים לכל אחד ליהנות ממטבח מושלם.

מטבחים כפריים, מטבח כפרי קלאסי, מטבח בסגנון כפרי בהתאמה אישית - פורמג'יו מטבחים

פורמגו מטבחים בסגנון כפרי בהתאמה אישית

אנו ב׳פורמגיו׳ מאמינים בנגיעה של אומן, בחשיבה יצירתית, ועשייה מקורית, ומעניקים לכם הזדמנות להינות ממטבח כפרי מותאם אישית.
לצד מטבחים בסגנון כפרי המוצגים באולם התצוגה, ניתן לעצב מטבח כפרי בהתאמה מושלמת לטעמכם וחלומכם.
אנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי הכולל אדריכלים, מעצבים ואמני עץ שיעשו הכל על מנת שתוכלו לתכנן מטבח שאין לו, מטבח כפרי, מעוצב ובעל חותם אישי.
כחברה המובילה כבר למעלה מ-36 שנה את ענף המטבחים בישראל, אנו מציעים את כל החידושים האחרונים במטבח, תוך שמירה על רמת גימור מושלמת והקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.
אנו מזמינים אתכם ליהנות מחוויית קנייה ברמה אחרת. באווירה אינטימית ומשפחתית, ממתין לכם צוות הקשוב לצרכים הייחודיים שלכם שיעזור להפוך את חלומכם למציאות.

מחפשים מטבחים כפריים? צפו בגלריית מטבחים כפריים מבית פורמג'יו מטבחים ⇐

♥ אם חיפשתם בגוגל – מטבח כפרי קלאסי – הגעתם למקום הנכון כי חברת פורמג'יו הנה מהמובילות בעולם ייצור ועיצוב מטבחי איכות בישראל.